Shenmue III - Big Merry Cruise
Na jego pokładzie można korzystać z wielu rodzajów rozrywek, jak również z misji wyzwań, które mogą być rozgrywane wyłącznie tutaj. Ponadto, możliwe jest zdobycie nowych strojów dla Ryo poprzez wykonywanie krótkich zadań dostępnych na statku.