Shenmue III – Deluxe Edition
Wciel się w postać Ryo Hazukiego, japońskiego nastolatka, który przemierza chińskie wioski, aby odnaleźć zabójcę swojego ojca, w historii pełnej przygód, tajemnic, przyjaźni, sztuk walki i zemsty.