Deluxe Sürüm
Babasının katilini bulmakta kararlı Japon bir genç olan Ryo Hazuki olarak Çin kırsalının derinliklerine doğru yolculuğa çıkın; macera, gizem, dostluk, dövüş sanatları ve son olarak intikam dolu bir hikâye!