Shenmue III - Story Quest Pack
One day, Ryo encounters Zhang Shuqin - a subordinate of Zhu Yuanda, who had helped Ryo out in the past.
Just as Ryo thinks that he's renewed an old friendship, he learns that Zhang has been kidnapped. But by whom - and why?
You must have reached Niaowu or have save data on which the game has been cleared to play.