Shenmue III - Story Quest Pack
Bir gün, Ryo geçmişte ona yardım eden Zhu Yuanda'nın astı olan Zhang Shuqin ile karşılaşır.
Ryo tam da eski bir dost ile yeniden bir araya geldiğini düşünürken, Zhang'ın kaçırıldığını öğrenir. Fakat kim tarafından ve neden?
Ek içeriği oynamak için Niaowu'ya ulaşmış olmalısın veya oyunun oynanması için kaldırılan verileri kaydetmiş olman gerekir.