Shenmue 3
Babasının intikamını almaya kararlı 18 yaşındaki Japon dövüş sanatları ustası Ryo Hazuki olarak oyna.
Destansı Shenmue serisinin üçüncü kısmında Ryo, babasının katilinin çok istediği bir eser olan Phoenix Aynası'nın ardındaki sırrı çözmek istiyor. Bu serüven sırasında, cıvıl cıvıl, doğal güzelliklerle dolu Çin kırsalını sürükleyici bir şekilde betimleyen yerlere gidiyor.
Ryo'nun macerası onu şehirlerden ve dağ köylerinden geçiriyor ve buralarda eğitimini ilerletiyor, kumarda şansını deniyor, rekabetçi oyunlar oynuyor ve yarı zamanlı işlerde çalışırken Phoenix Aynası'nın ardındaki gerçeği keşfetmeye çalışıyor.