Beyond a Joke DLC
This DLC includes the following items: Beyond a Joke Quest, Newcomer Outfit, Widow's Outfit. Race to outsmart a daring opponent who targets only rich people.
The quest is activated by eavesdropping in Grand Saray. The second main quest (A Gilded Cage) must have been completed.