M for Mystery DLC
Mycroft's agents were outsmarted, and confidential documents have been stolen. You are tasked with locating a shadowy figure known only as M. It appears there is a worthy opponent at large on Cordona.
The quest line will start automatically after the first main case (Ghosts of the Past) and combat tutorial have been completed.