Zawartość do pobrania „M jak misterium”
Agenci Mycrofta zostali przechytrzeni, a tajne dokumenty skradziono. Masz za zadanie odnaleźć tajemniczą postać, znaną jako M. Wygląda na to, że mamy gdzieś na Cordonie godnego przeciwnika.