Gizemli M DLC
Mycroft'un ajanları alt edildi ve gizli belgeler çalındı. M adıyla bilinen gizemli kişinin yerini bulmakla görevlendirildin. Görünüşe göre Cordona'da kayda değer bir rakip var.