Mycroft's Pride DLC
Big brother Mycroft sends you a series of cases linked to homeland security. Make the Empire proud!
The quest line becomes available after the player receives a letter from Mycroft at Sherlock's Manor. The second main quest (A Gilded Cage), and a side quest (Love, Death, and Cordona) must have been completed.