Sherlock Holmes Chapter One OST and Artbook
Enjoy the original soundtrack for Sherlock Holmes Chapter One, featuring two and a half hours of music produced in-house by Frogwares.
A wide range of instruments has been used to emphasise the diverse and vivid ambience of the game, including but not limited to, piano, violin, hammered dulcimer, percussion, and duduk.
Pay a visit to the unique world of Sherlock Holmes Chapter One with this attractive digital artbook that encompasses a vast collection of concept art, drawings, sketches, and renders. This artbook was designed to give you an exclusive behind-the-scenes look into how we created the extraordinary world of Cordona and its intriguing characters.