Artbook z gry Sherlock Holmes Chapter One
Do stworzenia ścieżki dźwiękowej wykorzystano szereg instrumentów, takich jak fortepian, skrzypce, cymbały, instrumenty perkusyjne, czy duduk co służy podkreśleniu różnorodności i kolorytu gry.
Odwiedź niezwykły świat Sherlock Holmes Chapter One dzięki naszemu przepięknemu cyfrowemu artbookowi w którym znajdziesz wiele szkiców koncepcyjnych, rysunków oraz renderów. Artbook ten został zaprojektowany aby móc zajrzeć za kurtynę i zobaczyć jak tworzyliśmy naszą niepowtarzalną wyspę – Cordonę oraz jej intrygujących mieszkańców.