Sherlock Holmes Chapter One OST and Artbook
Bizzat Frogwares tarafından üretilmiş iki buçuk saatlik müzik barındıran Sherlock Holmes Chapter One orijinal müziklerinin tadını çıkarın. Bu ilgi çekici dijital sanat kitabıyla Sherlock Holmes Chapter One'ın eşsiz dünyasını ziyaret edin.
Oyunun bu çeşitli ve canlı havasını yansıtabilmek amacıyla birçok enstrüman kullanıldı. Bunlara piyano, keman, santur, vurmalı çalgılar ve duduk da dâhildir.
Çeşitli sanat konseptleri, çizimler, karalamalar ve render'lar barındıran bu Sherlock Holmes Chapter One'ın dijital sanat kitabıyla bu eşsiz dünyayı ziyaret edin. Sanat kitabı Cordona'nın sıra dışı dünyasının ve ilgi çekici karakterlerinin perde arkası görüntülerini görebilmeniz için tasarlanmıştır.