Saints and Sinners
This DLC includes the following items: Casual Detective Outfit, Clergy Jon Outfit, Slavic Gangster Outfit, Saints and Sinners Quest. Sherlock is forced to find the boundary between church and state, challenging his commitment to the law and justice.
The quest is unlocked by eavesdropping at one of multiple points around the city. The second main quest (A Gilded Cage) must have been completed.