Viktoryan Başlangıç Paketi
Görev, Eski Şehir Köprüsü'nün yakınındaki bir gözlem noktasını ziyaret ettikten sonra başlıyor. İlk ana görev (Geçmişin Hayaletleri) ve dövüş eğitimi tamamlanmış olmalı.