Sherlock Holmes: Crimes and Punishments
Tüm zamanların en meşhur dedektifi ol: Sherlock Holmes! Bir dedektif olarak heyecan verici ve birbirinden farklı olayları çözmek için etkileyici yeteneklerini kullan.
Crimes & Punishments'taki büyük aksiyon özgürlüğü, soruşturmalarını istediğin gibi yürütmene fırsat tanıyor.