Sherlock Holmes The Awakened Artbook
The team pulls back the curtain, revealing insights into the development process and creating art for video games. A must-have for fans of Sherlock and the Cthulhu mythos.
Delve deeper into the eerie and nerve-racking world created for our “Sherlock meets Cthulhu” adventure with this stunning 100+ page digital artbook.
It features concept art, character designs, behind-the-scenes production sketches, and exclusive materials from the art team behind The Awakened.