Artbook do Sherlock Holmes The Awakened
Nasz zespół uchyli zasłony tajemnic procesu twórczego oraz tworzenia grafik na potrzeby gier komputerowych. To pozycja obowiązkowa dla fanów Sherlocka oraz mitologii Cthulhu.
Poznaj głębiny przerażającego i przedziwnego świata stworzonego na potrzeby naszej przygody w której ścieżki Sherlocka krzyżują się z mitologią Cthulhu dzięki ponad 100-stronicowemu cyfrowemu artbookowi.
Zawiera on szkice koncepcyjne, projekty postaci, szkice produkcyjne zza kulis oraz ekskluzywne materiały przygotowane przez artystów z zespołu odpowiedzialnego za The Awakened.