Ekip, oyunun perde arkasını aralayarak geliştirme sürecine ve video oyunları için sanat yaratmaya dair içgörülerini ortaya seriyor. Sherlock ve Cthulhu mitosunun hayranları için kaçırılmaması gereken bir fırsat.
100+ sayfalık bu çarpıcı dijital sanat kitabıyla Sherlock ile Cthulhu'nun iç içe geçtiği macera oyunumuz için yaratılan ürpertici ve gerilim dolu dünyanın derinliklerine in.
Konsept çizimler, karakter tasarımları, sahne arkası prodüksiyon taslakları ve The Awakened'ın arkasındaki sanat ekibine ait özel materyalleri içerir.