Sherlock Holmes The Awakened Soundtrack
Composed and recorded by Viacheslav Pakalin, each track hauntingly captures the shadowy Cthulhu atmosphere, while also reflecting the emotions of music composed during a war.
Let the mysterious musical score of Sherlock Holmes The Awakened take you to a place of gloomy introspection.