Muzykę skomponował i nagrał Wiaczesław Pakalin. W każdym utworze uchwycił on cienistą atmosferę Cthulhu, oddając jednocześnie emocje muzyki komponowanej w czasie trwającej wojny.
Pozwól ścieżce dźwiękowej Sherlock Holmes The Awakened zabrać Cię w mroczną, introspekcyjną podróż.