Shrine's Legacy
Upiorny cień padł na świat Ardemii. Mroczna siła czai się na horyzoncie. Rio i Reima, dwójka młodych bohaterów, musi odzyskać Miecz Sanktuarium i uratować świat przed nieuchronną zagładą. Zanim zdołają ocalić swój świat, muszą odszukać osiem klejnotów magii żywiołów i naprawić Miecz. Podczas swoich przygód pomogą również wielu mieszkańcom tej krainy.
Shrine's Legacy to gra RPG akcji, inspirowana klasykami ze SNES-a. Zwiedzaj rozległy świat i bierz udział w bitwach w czasie rzeczywistym, wykorzystując rozbudowany system RPG dotyczący walki i ekwipunku. W bohaterskim duecie jeden towarzysz, sterowany przez komputer lub znajomego w trybie kooperacji, zawsze poda ci pomocną dłoń.
– Magiczny świat Ardemii skrywa niezliczone sekrety. W wielu zakątkach i szczelinach spoczywają skarby, takie jak materiały rzemieślnicze, magiczne klejnoty, Zuelle i wiele więcej.
– Ardemia znajduje się na skraju zagłady. Nie ma zwycięstwa bez ofiary. Na jak duże poświęcenie są gotowi Rio i Reima?
– Trudne wybory czekają na ich drodze. Jak mieszkańcy Ardemii i bohaterowie poradzą sobie z utratą tego, co dla nich najdroższe – w miarę rozwoju różnych relacji w tej opowieści o postaciach?