Shrine's Legacy
Sebuah bayangan gelap telah jatuh ke dunia Ardemia. Satu kuasa jahat menyelubungi segenap pelosok dunia dan nasib bergantung kepada dua orang wira muda, Rio dan Reima, untuk mengangkat Pedang Keramat dan menyelamatkan dunia daripada kehancuran yang pasti. Sebelum mereka boleh menyelamatkan dunia, duo ini perlu membaik pulih Pedang tersebut dengan mencari lapan butir permata elemen magis, selain juga membantu para penghuni rimba di sepanjang perjalanan.
Shrine's Legacy adalah permainan aksi RPG diinspirasikan oleh karya klasik SNES yang terbaik. Terokai dunia luar permainan yang luas, selain berlawan dalam pertarungan masa nyata menggunakan kombat kuat serta kelengkapan sistem RPG. Sebagai sebuah parti wira dua orang, salah satu peneman akan selalu ada untuk membantu, sama ada dikawal oleh permainan atau rakan dalam mod ko-op.
Dunia magis Ardemia adalah gedung kepada sejuta rahsia. Antara yang tersembunyi di dalam ceruk-meruk itu adalah harta karun seperti bahan ketukangan, batu permata magis, Zuell dan banyak lagi.
Ardemia hampir-hampir ditimpa kehancuran. Tiada kemenangan tanpa pengorbanan. Berapa banyak yang harus Rio dan Reima sanggup kehilangan?
Pilihan sukar harus dilakukan. Bagaimanakah warga Ardemian dan wira menangani kehilangan orang tersayang mereka, yang telah menjalinkan hubungan rapat di sepanjang penceritaan berasaskan watak ini?