Shrine's Legacy
Ardemia'nın üzerine karanlık bir gölge düşmüştür. Ufukta kötü bir güç yükselmektedir ve Sword of Shrine'ı kuşanarak dünyayı kaçınılmaz yıkımdan kurtarmak Rio ve Reima'nın sorumluluğundadır. Ancak kahramanlarımız dünyayı kurtarmadan önce, sekiz adet büyülü elemental mücevherini bulup kılıcı onarmalı ve yol boyunca onlarca bölge halkına yardım etmelidir.
Shrine's Legacy, en iyi SNES klasiklerinden ilham alan bir aksiyon RYO'dur. Geniş bir üst dünyayı keşfederken RYO tipi sağlam bir dövüş ve ekipman sistemine dayalı gerçek zamanlı savaşlara katıl. İki kişilik kahraman grubuyla oynarken bir yol arkadaşın her zaman yanında olacak; ister oyun tarafından kontrol edilsin ister bir arkadaşın eşli modda sana katılsın.
Ardemia'nın büyülü dünyası sayısız sırra ev sahipliği yapmaktadır. En kuytu köşelerinde üretim malzemeleri, büyülü mücevherler, Zuell ve daha nice içerik saklıdır.
Ardemia yok oluşun eşiğinde. Fedakârlık olmadan zafer olmaz. Rio ve Reima nelerini kaybetmeye razı olacak?
Yapılması gereken zor seçimler var. Ardemialılar ve kahramanlar, bu karakter odaklı hikâyede bağlar geliştikçe en değerli şeylerini kaybetmenin acısıyla nasıl başa çıkacaklar?