Tarihi strateji oyunu Civilization VI'de tek bir amacın var: Zamana meydan okuyacak bir imparatorluk kurmak. Yeni topraklar keşfet, teknolojik araştırmalar yap, düşmanlarını fethet ve dünyanın görüp görebileceği en büyük uygarlığı inşa etmeye çalışırken tarihin en büyük liderleriyle rekabet et.
Efsanevi oyun tasarımcısı Sid Meier'in yarattığı Civilization, strateji oyunu tarihinde en bilinen ve bu alanda iz bırakmış oyun serilerinden biridir. Serinin bu en yeni oyununda dünyayla etkileşime girmek için daha önce hiç olmadığı kadar çok seçeneğin var. Bir lider seç ve gerçek yaşamına uygun olarak farklı hedeflere yönelik hareket et. Şehirler artık haritada fiziksel olarak genişliyor ve zafere ulaşmak için seçebileceğin beş yoldan birinde ilerlerken oyun boyunca yeni ve stratejik olanaklar sunuyor.
Bu ürün, Civilization VI ana oyununu, piyasaya sürülen tüm CIV VI içeriğinin eksiksiz koleksiyonu olan Civilization VI Anthology'ye yükseltir. Altı DLC paketi, Rise and Fall ile Gathering Storm genişletme paketleri, eksiksiz New Frontier Pass ve Leader Pass, tüm Anthology sahipleri için ek ücret olmadan dahildir.
DLC paketlerinin tek tek satın alınmasıyla karşılaştırıldığında fiyat avantajı sağlar. Civilization VI için ayrı ayrı içeriklerden herhangi birine (genişlemeler veya DLC'ler gibi) sahipsen bu ürünü satın alma. Aksi takdirde söz konusu içerik için iki kez ücret ödemiş olacaksın.
CIVILIZATION VI: RISE AND FALL: Rise and Fall genişleme paketi, çağlar boyunca bir uygarlığı yönetirken oyuncular için yeni seçimler, stratejiler ve mücadeleler sunar. Genişleme paketi ile Muhteşem Çağlar ve Yöneticiler dâhil olmak üzere yeni oyun mekanikleri devreye girerken mevcut Diplomasi ve Hükûmet sistemleri de genişliyor ve oyuna 8 yeni uygarlık, 9 yeni lider, çok sayıda yeni birim, bölge, harika ve bina ekleniyor. Halkını refah içindeki Altın Çağa götürebilir misin? Yoksa imparatorluğun Karanlık Çağın zorluklarıyla yüz yüze mi kalacak?
CIVILIZATION VI: GATHERING STORM: Seride ilk kez iklim değişikliklerini oyuna dâhil eden bu genişleme paketiyle aktif bir gezegeni keşfet. Doğal felaketlere ve diğer Çevresel Etkilere göğüs ger, harika Mühendislik Projelerini tamamla ve elektrik enerjisini ve tüketilebilir kaynakları yönet. Gathering Storm ile birlikte bir Dünya Kongresi'nin yanı sıra yeni bir Diplomatik Zaferi koşulu da oyuna ekleniyor. Technology ve Civics ağaçlarına yepyeni bir çağın yanı sıra yeni uygarlıkların, liderlerin, birimlerin ve binaların eklendiği Gathering Storm, Civilization oyuncuları için muazzam miktarda içerik sunuyor.
NEW FRONTIER PASS: Seride ilk kez 6 yeni oyun modunun sunulduğu Civilization VI - New Frontier Pass ile dünyanın en muhteşem imparatorluğunu kurma görevine devam et. Tarihte ve efsanelerde yer alan kahramanları saflarına kat, Apocalypse Mode ile korkunç doğal felaketlere göğüs ger veya imparatorluğunu güçlendirebilecek veya çökertecek gizli topluluklarla birlikte oyna. Bu içerik paketiyle birlikte ayrıca 8 yeni uygarlık ve 9 yeni liderin yanı sıra birbirinden farklı yeni birimler, binalar, harikalar ve çok daha fazlası oyuna ekleniyor.
LEADER PASS: Civilization VI: Leader Pass ile tarihi liderler listeni genişlet. İngiltere'den I. Elizabeth, Mısır'dan Ramses ve ABD'den Abraham Lincoln mücadeleye yeni katılan tamamen yeni 12 lider arasında yer alırken, farklı becerilere ve gündemlere sahip mevcut liderlere altı yeni yorum da ekleniyor.
Çin'den Birleştirici Qin Shi Huang olarak barbarlar ile ittifak mı kuracaksın? Arabistan'dan Selahaddin Eyyubi olarak savaş mı açacaksın? Mali'den Sundiata Ketia olarak kültürün altın çağına mı öncülük edeceksin? Yerine geçebileceğin veya mücadele edebileceğin 18 ek liderle, şimdi büyük bir imparatorluk inşa etme yolunda, her zamankinden daha fazla seçenek ve engel var.