Civilization VI : Ethiopia Pack
This content pack introduces Menelik II as the leader of Ethiopia. Ethiopia focuses on cities built on Hills, generating Faith and using Menelik’s “Council of Ministers” ability to boost Science and Culture. It also includes the Secret Societies game mode, where players will encounter mysterious organizations who offer their civilization their powerful skills.
Includes the Ethiopia civilization with Menelik II, the Oromo Cavalry unique unit, and the Rock-Hewn Church tile improvement.