Civilization VI : Ethiopia Pack
Ten nowy pakiet zawartości wprowadza cywilizację Etiopii, której przewodzi Menelik II. Etiopia skupia się na zakładaniu miast na wzgórzach, generowaniu wiary i wykorzystywaniu umiejętności „Rada ministrów” Menelika do zwiększania nauki i kultury. Pakiet wprowadza także tryb tajnych stowarzyszeń, w którym gracze natkną się na tajemnicze organizacje oferujące ich cywilizacjom potężne umiejętności.
Pakiet zawiera cywilizację Etiopii z Menelikiem II, unikalną jednostką kawalerii oromskiej i ulepszenie pola: kościół skalny.