Civilization VI : Gathering Storm
Civilization VI'nın ikinci genişletmesi Gathering Storm'da çevrendeki dünya hiç olmadığı kadar canlı.
Oyunda yaptığınız seçimler dünyanın ekosistemini etkiler ve tüm gezegenin geleceğini etkileyebilir.
Sel, fırtına ve yanardağ gibi doğal afetler Geliştirmelerinizi ve District'lerinizi yok edebilir ancak geçip gittikten sonra arazileri yenileyip zenginleştirebilirler de.
Civilization VI: Gathering Storm bu yeni sistemlere ek olarak sekiz yeni uygarlık ve dokuz yeni lider sunuyor. Çeşitli yeni birlikler, district'ler, binalar ve geliştirmelerin yanı sıra yedi yeni world wonder kurulabilir.
Technology ve Civics ağaçlarına yeni bir çağ eklendi. Nüfusunuzu deniz arazilerine taşımak ve karbon emisyonlarını geri almak için teknolojiler geliştirmek gibi spekülatif fikirler ile yeni çevresel etkilerle savaşın.
Yedi yeni world wonder, yedi doğal wonder, 18 yeni birlik, 15 yeni geliştirme, 9 yeni bina, 5 yeni district, 2 yeni şehir seti, 9 yeni teknoloji ve 10 yeni civic eklendi.
Espionage sistemi yeni seçeneklerle geliştirildi, Kültür ve Bilim Zaferleri güncellendi, yeni Historic Moment'lar eklendi ve diğer mevcut sistemler için ek geliştirmeler yapıldı.