Civilization VI : Gathering Storm
W drugim rozszerzeniu Civilization VI, Gathering Storm, otaczający cię świat jest żywy jak nigdy dotąd.
Katastrofy naturalne takie jak powodzie, burze i erupcje wulkanów splądrują bądź zniszczą twoje ulepszenia i dzielnice, ale mogą też odświeżyć i wzbogacić dotknięte nimi obszary.
Poza nowymi mechanizmami rozgrywki, Civilization VI: Gathering Storm wprowadza również osiem nowych cywilizacji oraz dziewięciu nowych przywódców. Rozszerzenie umożliwia wzniesienie siedmiu nowych cudów świata oraz stworzenie wielu nowych jednostek, dzielnic, budowli i ulepszeń.
Drzewa technologii i idei rozbudowano o nową epokę. Staw czoła nowym wpływom środowiska, korzystając z hipotetycznych idei, takich jak relokacja populacji do kolonii morskich, czy rozwijając technologie umożliwiające sekwestrację wyemitowanego dwutlenku węgla.
Dodano siedem nowych cudów świata, siedem cudów natury, 18 nowych jednostek, 15 nowych ulepszeń, 9 nowych budowli, 5 nowych dzielnic, 2 nowe zestawy miast, 9 nowych technologii i 10 nowych idei.
Rozbudowano o nowe opcje system szpiegowski, zaktualizowano zwycięstwo naukowe i kulturowe, dodano nowe historyczne momenty oraz wprowadzono usprawnienia pozostałych systemów gry.