Civilization VI: Leader Pass* ile dünyaya hükmetmeye hazır mısın? Hem yeni hem de tanıdık liderlerden oluşan muhteşem bir kadroyla tarihin en büyük imparatorluğunu inşa et! Kasım 2022 - Mart 2023** tarihleri arasında piyasaya sürmeyi planladığımız 6 yeni DLC'de seni Civilization VI için hazırlanan yepyeni 12 lider ve klasik Civilization liderlerinin 6 yeni yorumuyla tanıştıracağız.
Diplomasi, savaş, genişleme ve daha pek çok konuda yeni yaklaşımlar sunan Leader Pass, konfor alanından çıkmanı sağlayacak. Her biri yeni veya güncellenmiş müthiş becerileri ve yaratıcı gündemleriyle gelen liderler, beş ay boyunca dünyaya hükmetme şekline benzersiz bir heyecan katacak.
Epic'te Civilization VI Anthology'ye sahip olan yeni ve mevcut oyuncular, altı bölümlük Leader Pass'e ücretsiz olarak erişebilir.