Civilization VI : Maya & Gran Colombia Pack
Ten nowy pakiet zawartości wprowadza Panią Szóste Niebo jako przywódczynię Majów oraz Simóna Bolívara jako przywódcę Wielkiej Kolumbii. Majowie potrafią wznosić na wczesnym etapie rozgrywki wspaniale prosperujące centra miast wspierane przez farmy i plantacje oraz chronione przez unikalne jednostki hul'chów. Wielka Kolumbia skupia się na tworzeniu szybkich armii wspieranych przez potężnych komendantów generalnych Simóna Bolívara.
Zawiera cywilizację Majów z jej przywódczynią, Panią Szóste Niebo, unikalną jednostką hul'chów i unikalną dzielnicą: obserwatorium.
Unikalna umiejętność cywilizacji: mayab zapewnia Majom premię do obszarów mieszkalnych oraz produkcji dzięki farmom oraz do udogodnień dzięki zasobom luksusowym sąsiadującym z centrami miast. Majowie nie zyskują premii do obszarów mieszkalnych za osiedlanie się w sąsiedztwie wybrzeża lub wody pitnej.
Unikalna jednostka: hul'che — zastępują łuczników i są od nich silniejsi oraz zyskują premię do siły bojowej podczas atakowania rannych jednostek.
Unikalna dzielnica: obserwatorium — zastępuje kampus i zapewnia małą premię za sąsiedztwo farm oraz dużą premię za sąsiedztwo plantacji.
Unikalna umiejętność cywilizacji: dzięki umiejętności „Ejército Patriota” Wielka Kolumbia zyskuje premię do ruchu wszystkich jednostek, a awansowanie jednostki nie kończy tury tej jednostki.
Komendant generalny to wielki generał z unikalnymi umiejętnościami, w tym efektem pasywnym i efektem zakończenia kariery.
Llanero zastępują kawalerię. Są tańsi w utrzymaniu, zyskują premię bojową za każdą sąsiadującą jednostkę llanero i odzyskują pełnie zdrowia, gdy znajdą się w zasięgu aktywowanego komendanta generalnego.
Unikalne ulepszenie: hacjenda zapewnia premię do produkcji, złota i obszarów mieszkalnych, a także premię do żywności za każdą sąsiadującą plantację. Plantacje i hacjendy otrzymują premię do produkcji za sąsiadujące hacjendy.