Civilization VI : Maya & Gran Colombia Pack
Bu yeni içerik paketi, Maya'ların lideri olarak Lady Six Sky'ı ve Büyük Kolombiya'nın lideri olarak Simón Bolívar'ı karşımıza çıkarıyor. Mayalar olarak oyunun başında, etrafındaki çiftlikler ve tarlalarla desteklenen ve benzersiz Hul'che'ler ile korunan refah dolu şehir merkezleri inşa edebilirsin. Büyük Kolombiya, Simón Bolívar'ın güçlü Comandante Generalleri tarafından güçlendirilmiş hızlı ordular kurmaya odaklanır.
Lady Six Sky, benzersiz Hul'che birliği ve benzersiz Rasathane bölgesiyle birliklte Maya uygarlığını içerir.
Benzersiz Uygarlık Yeteneği: "Mayab" yeteneği Maya uygarlığına, tarlalardan nüfus ve üretim bonusu verir ve şehir merkezinin yanındaki lüks kaynaklardan letafet bonusu almanı sağlar. Deniz veya tatlı su kıyılarına yerleşmek nüfus bonusu almanı sağlamaz.
Benzersiz Lider Yeteneği: Lady Six Sky'ın "Ix Mutal Ajaw" yeteneği, Maya'nın başkent olmayan şehirlerine verim bonusu verir ve başkentin altı karo yakınındaki birliklere savaş bonusu almanı sağlar.
Benzersiz Birlik: Hul'che, okçunun daha güçlü bir versiyonudur ve yaralı birliklere saldırırken savaş gücü bonusu alır.
Benzersiz Uygarlık Yeteneği: "Ejército Patriota" yeteneği ile Büyük Kolombiya bütün birliklerde hareket bonusu kazanır ve bir birliği güçlendirmek o birliğin turunu sonlandırmaz.
Comandante General, pasif ve emeklilik etkileri gibi benzersiz yeteneklere sahip bir büyük komutandır.
Llanero süvarinin yerine geçer. Daha az bakım gerektirir, yanındaki her Llanero başına savaş bonusu alır ve aktif bir Comandante General yakınlarındayken tamamen iyileşir.
Bermuda Üçgeni. İçerisinden geçen deniz birlikleri hareket bonusu kazanır ve başka bir okyanus karosuna ışınlanır.