Civilization VI : New Frontier Pack
Pack #2: Ethiopia Pack. Adds one new civilization and leader, one new game mode**, one new District and two new Buildings. Available July 2020.
Pack #3: Adds two new civilizations and leaders, one new game mode**, new World Wonders, and one new map. Available September 2020.
Pack #4: Adds one new civilization and leader, one new game mode, new City-States, and numerous new Great People. Available November 2020.
Pack #5: Adds one new civilization and two new leaders***, one new game mode, a new District, and two new Buildings. Available January 2021.
Pack #6: Adds one new civilization and leader, one new game mode, new World Wonders, and one new map. Available March 2021.