Civilization VI : New Frontier Pack
Pakiet nr 2: pakiet Etiopii. Wprowadza nową cywilizację i przywódcę, nowy tryb gry**, nową dzielnicę i dwie nowe budowle. Dostępny w lipcu 2020 r.
Pakiet nr 3: wprowadza dwie nowe cywilizacje i przywódców, nowy tryb gry**, nowe cuda świata i nową mapę. Dostępny we wrześniu 2020 r.
Pakiet nr 4: wprowadza nową cywilizację i przywódcę, nowy tryb gry, nowe miasta-państwa oraz wielu nowych wielkich ludzi. Dostępny w listopadzie 2020 r.
Pakiet nr 5: wprowadza nową cywilizację i dwóch nowych przywódców***, nowy tryb gry, nową dzielnicę i dwie nowe budowle. Dostępny w styczniu 2021 r.
Pakiet nr 6: wprowadza nową cywilizację i przywódcę, nowy tryb gry, nowe cuda świata i nową mapę. Dostępny w marcu 2021 r.