Civilization VI : New Frontier Pack
Paket 2: Ethiopia Pack. Bir yeni uygarlık ve lider, bir yeni oyun modu**, bir yeni District ve iki yeni Building ekler. Temmuz 2020'de oynanabilir.
Paket 3: İki yeni uygarlık ve lider, bir yeni oyun modu**, yeni World Wonder'lar ve yeni bir harita ekler. Eylül 2020'de oynanabilir.
Paket 4: Bir yeni uygarlık ve lider, bir yeni oyun modu, yeni City-State'ler ve pek çok Büyük İnsan ekler. Kasım 2020'de oynanabilir.
Paket 5: Bir yeni uygarlık ve iki yeni lider***, bir yeni oyun modu, bir yeni District, iki yeni Building ekler. Ocak 2021'de oynanabilir.
Paket 6: Bir yeni uygarlık ve lider, bir yeni oyun modu, yeni World Wonder'lar ve bir yeni harita ekler. Mart 2021'de oynanabilir.