Civilization VI — Pakiet Wietnamu i Kubilaj-chana
Pakiet Wietnamu i Kubilaj-chana wprowadza Bà Triệu jako przywódczynię Wietnamu oraz Kubilaj-chana jako alternatywnego przywódcę Chin lub Mongolii. Pakiet zawiera również nowy tryb monopoli i korporacji oraz nową dzielnicę i nowe budowle.
Ten nowy pakiet zawartości wprowadza Bà Triệu jako przywódczynię Wietnamu oraz Kubilaj-chana jako alternatywnego przywódcę Chin lub Mongolii.
Zawiera cywilizację Wietnamu z jej przywódczynią, Bà Triệu, unikalną jednostką voi chiến i unikalną budowlą thành.
Unikalna umiejętność cywilizacji: „Delta Rzeki Dziewięciu Smoków” — wszystkie wyspecjalizowane lądowe dzielnice mogą być wznoszone wyłącznie na polach z lasem, lasem deszczowym lub mokradłami. Budowle wzniesione na polach tego typu zapewniają dodatkową naukę, produkcję lub kulturę. Umiejętność ta umożliwia także sadzenie lasów po opracowaniu idei średniowiecznych jarmarków.
Pakiet zawiera również Kubilaj-chana, alternatywnego przywódcę Chin lub Mongolii (gra Mongolią wymaga posiadania rozszerzenia Rise and Fall).
Unikalna umiejętność przywódcy: „Pejdza” — zapewnia dodatkowe miejsce na doktrynę ekonomiczną w dowolnym ustroju. Daje również losową eurekę i inspirację po założeniu po raz pierwszy punktu handlowego w mieście danej cywilizacji.
Jako przywódca Chin Kubilaj-chan cieszy się jeszcze większymi premiami do nauki, a jego dodatkowe miejsce na doktrynę wzbogaca strategie ekonomiczne. Jako przywódca Mongolii Kubilaj-chan wykorzystuje szlaki handlowe, by zwiększyć swoją potęgę wojskową.
Pakiet Wietnamu i Kubilaj-chana wprowadza także nowy tryb gry — „Monopole i korporacje” — wynoszący strategiczną rozgrywkę ekonomiczną na zupełnie nowy poziom, oferując atrakcyjne nagrody za przejmowanie, ulepszanie i eksploatowanie zasobów w każdej epoce.