Civilization VI – Vietnam ve Kubilay Han Paketi
Bu yeni içerik paketi, Vietnam'ın lideri olarak Bà Triệu'yu ve Çin veya Moğolistan'ın alternatif lideri olarak Kubilay Han'ı oyuna ekliyor.
Benzersiz Uygarlık Yeteneği: Vietnam'ın benzersiz yeteneği "Dokuz Ejderha Nehri Deltası"dır. Tüm özel kara bölgeleri yalnızca Yağmur Ormanı, Bataklık veya Orman karelerinin üzerine kurulabilir. Her kare türündeki binalar ek Bilim, Üretim veya Kültür alır. Bu yetenek, Orta Çağ Fuarları sivil ilerlemesiyle Orman oluşturulmasına da olanak tanır.
Paket ayrıca Çin ve Moğolistan'ın alternatif lideri olarak Kubilay Han'ı da içerir (Moğolistan olarak oynamak için Rise and Fall genişleme paketi gerekir).
Benzersiz Lider Yeteneği: Kubilay Han'ın benzersiz yeteneği olan "Gerege", tüm hükümet biçimlerinde bir tane ekstra Ekonomi politikası hakkı sağlar. Ayrıca, başka bir uygarlığın şehrinde ilk kez Ticaret Merkezi kurarken rastgele bir Evreka ve İlham da kazandırır.
Vietnam ve Kubilay Han paketi ayrıca Tekeller ve Korporasyonlar adlı yeni oyun modunu da oyuna ekliyor. Bu isteğe bağlı oyun modu, her çağda haritadaki kaynakların alınmasına, ele geçirilmesine ve işletilmesine göre verilen çekici yeni ödüller sunarak stratejik ekonomik oyun tarzını yepyeni bir seviyeye taşıyor.