Udforsk nye måder at udbygge dit personlige imperium på med Brush and Blade Collection – en betalt udvidelse, der er tilgængelig efter udgivelsen! Spil som to nye ledere: Toyotomi Hideyoshi og Yi Sun-sin. Led fire nye civilisationer: Heian-Japan, Sengoku-Japan, Goryeo og Joseon. Oplev fire nye majestætiske vidundere: Mireuksa, Nirayama Reverberatory Furnace, Seongsan Ilchulbong og Nachi Falls.