Explore new possibilities for your personalized empire with the post-launch paid add-on content of the Brush and Blade Collection! Embody two new leaders: Toyotomi Hideyoshi and Yi Sun-sin. Lead four new civilizations: Heian Japan, Sengoku Japan, Goryeo, and Joseon. Discover the majesty of four new Wonders: Mireuksa, Nirayama Reverberatory Furnace, Seongsan Ilchulbong, and Nachi Falls.