Odkryj nowe możliwości spersonalizowanego imperium w popremierowym płatnym dodatku w Kolekcja Pędzla i Ostrza! Wciel się w dwóch nowych przywódców: Toyotomi Hideyoshi i Yi Sun-sin. Stań na czele czterech nowych cywilizacji: Japonii okresu Heian, Japonii okresu Sengoku, Goryeo i Joseon. Odkryj majestat czterech nowych cudów: Mireuksa, piec płomienny Nirayama, Seongsan Ilchulbong i wodospad Nachi.