Fırça ve Bıçak Koleksiyonu'ın lansman sonrası ücretli ek içerikleriyle, kişiselleştirilmiş imparatorluğun için yepyeni olasılıkları keşfet! İki yeni lider olarak oyuna katıl: Toyotomi Hideyoshi ve Yi Sun-sin. Dört yeni uygarlığa liderlik et: Heian Japonyası, Sengoku Japonyası, Goryeo ve Joseon. Dört yeni Harika'yı keşfe çık: Mireuksa, Nirayama Reverberatory Furnace, Seongsan Ilchulbong ve Nachi Falls.