Sidecar Evolution 2024
Sidecar Evolution to gra wyścigowa dla wielu graczy, która wykorzystuje podobne zasady jak World of Tanks - z każdym wyścigiem przeciwko 39 innym graczom zdobywasz doświadczenie i kredyty, za które możesz kupić różne ulepszenia dla swojego pojazdu lub odblokować nowsze pojazdy. Zaczynasz z maszynami z 1910 roku. Czy uda ci się dotrzeć na sam szczyt i jeździć na nowoczesnych maszynach?
Możesz dostosować swój pojazd i kierowcę tak bardzo, jak chcesz, korzystając z prostego, ale bogatego systemu dostosowywania. Możesz pomalować swoje wózki boczne dowolną kombinacją kolorów lub użyć dowolnego z dostępnych wzorów i dostosować go!