Siege Survival: Gloria Victis
W Siege Survival: Gloria Victis, średniowiecznej grze osadzonej w świecie Glorii Victis, Twoje królestwo zostało najechane, a miasto stało się celem brutalnego oblężenia.
Wspomagaj ostatnich obrońców walczących z przeważającymi siłami wroga, by wytrwać do przybycia odsieczy. Wznoś budowle, zarządzaj zasobami i wytwarzaj zapasy za dnia, w nocy zaś przeszukuj zrujnowane miasto w poszukiwaniu zasobów oraz werbuj ocalałych cywilów.