Sifu Digital Deluxe Edition
Get the ultimate Sifu experience with the Deluxe Edition, including the base game, the official art book and the soundtrack. You can also unlock and don iconic, film-inspired outfits and spice up your editing with the Photo Mode Cinematic Pack.