Sifu Digital Deluxe Edition
Zapewnij sobie najlepsze wrażenia z gry Sifu dzięki wersji Deluxe Edition, która zawiera podstawową wersję gry, oficjalny artbook i ścieżkę dźwiękową. Wersja ta oferuje również pakiet Photo Mode Cinematic Pack obejmujący kultowe, inspirowane kinem stroje do odblokowania oraz d...