Sifu
Masz ochotę na więcej akcji w stylu kung-fu? Darmowe rozszerzenie Arenas dodaje zupełnie nowy tryb gry zawierający 15 dynamicznych lokalizacji i 120 wyzwań, które wystawią na próbę twoje umiejętności! Przygotuj się na spektakularną walkę, brutalnych przeciwników i nieskończone możliwości dopracowania swoich ruchów.
Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się grać jako mężczyzna, czy kobieta, w Sifu będziesz zastanawiać się nad tym pytaniem na swojej ścieżce zemsty, polując na zabójców swojej rodziny. Jeden przeciwko wszystkim, nie masz sojuszników, a jedynie niezliczoną ilość wrogów i tajemniczy amulet, który przywraca Cię do życia za każdym razem, gdy zginiesz. Ale uwaga! Twoja tajna broń okupiona jest wysoką ceną: starzeniem się i jego konsekwencjami.
Mistrzostwo w kung fu wymaga praktyki. To droga, którą podążają zarówno ciało, jak i umysł. Ucz się na błędach, odblokowuj wyjątkowe umiejętności i znajdź w sobie siłę, żeby opanować druzgocące techniki kung fu Pak-Mei.