Silence
Savaş tüm hiddetiyle devam ediyor. Bir hava saldırısı sırasında, 16 yaşındaki Noah ile onun küçük kız kardeşi Renie bir sığınağa girmek zorunda kalır. Burada, ölümcül bombardımandan korunmanın yanı sıra, kendilerini yaşam ile ölüm arasındaki Silence dünyasının yol ayrımında bulurlar. Kız kardeşi Silence içinde kaybolunca, Noah'nın bu huzurlu ancak korkutucu dünyaya adım atıp onu bulmaya çalışmaktan başka çaresi kalmaz.
Öte yandan Silence da, savaşın açtığı kendine özgü yaralara ve çilelere sahiptir. Kasaba ve şehirlere karanlık yaratıklar musallat olmakta ve bir zamanlar dingin bir yer olan bu dünyalar arası mekânı yerle bir etmektedir. Sonun habercisi olan bu kötülük ile mücadele eden sadece küçük bir asiler grubu bulunmaktadır. Şimdi, Silence'ı ve bu dünyanın fantastik sakinlerini yaklaşan kıyametten ve de dolayısıyla kendilerini ölümden kurtarmak kardeşlere düşmüş durumda.
Noah ile Renie'nin heyecan verici yolculuğuna katıl ve dinginlik ile tehlike arasındaki duygusal açıdan sürükleyici bir zıtlıklar hikâyesinin anlatıldığı Silence dünyasını deneyimle. Noah ile Renie'nin Silence'ta yollarını bulmalarına yardımcı olan sihirli tırtıl Spot gibi büyüleyici ve sempatik karakterler ile tanış. Ayrıca kardeşlerin, kendilerini kurtarabilecek tek şeyin, birbirlerine duydukları sevgi olduğunu keşfettikleri ana şahit ol.