Silence
Czy uratujesz Silence, ponury, ale i spokojny świat znajdujący się między życiem a śmiercią? Czy pomożesz Noah odnaleźć jego małą siostrę Renie w tym pogrążonym w cierpieniu świecie? Czy sprowadzisz ją do domu? Poznaj Silence i razem z rodzeństwem wyrusz w pełną przygód podróż.
Trwa wojna. Podczas nalotu 16-letni Noah i jego młodsza siostra Renie zmuszeni są uciec do bunkra. Są tam chronieni przed śmiertelnym bombardowaniem, ale jest tam coś jeszcze... przejście do świata położonego między życiem a śmiercią – Silence. Kiedy siostra Noah gubi się w Silence, chłopak musi zapuścić się w ten idylliczny, a zarazem groźny świat, by ją odnaleźć.
Dołącz do Noah i Renie podczas ekscytującej podróży przez Silence, gdzie rozgrywa się trzymająca w napięciu opowieść pełna kontrastów między spokojem a niebezpieczeństwem. Poznaj fascynujące i sympatyczne postaci, takie jak Spot, magiczna gąsienica, która pomaga Noah i Renie na ich drodze przez Silence. Odkryj też wraz z rodzeństwem, że jedyną rzeczą, która może ich uratować, jest ich wzajemna miłość.