SILENT HILL f - Deluxe Upgrade
To apply this costume, access a Hokora in the game and select Change Costume from the menu.
Note: The main game for SILENT HILL f is not included. All other content comes included in the SILENT HILL f - Deluxe Edition. Please be careful to avoid redundant purchases.